Garantiitingimused

Garantiitingimused

1. Üldsätted:

1.1 Disainkaminad OÜ teostab kõikidele müüdud kaminasüdamikele (edaspidi tooted) garantiiremonti.
Garantiiperioodi pikkus on 3 aasta alates Seadme ostmise kuupäevast.

2. Vastutus ja garantii:

2.1 Garantii sisaldab remonte ja tootmisdefektidega osade väljavahetamist.
2.2 Garantii kehtib juhul, kui Toodet on regulaarselt hooldatud vastavalt tootja poolt antud juhistele. Soovituslik Seadme hooldussagedus on 2-4 korda aastas sõltuvalt seadme kasutuse sagedusest ning keskkonnatingimustest.
2.3 Garantii kehtib juhul, kui Seadmel olevaid seerianumbreid pole muudetud ning Toode pole lahti võetud.

3. Garantii ei hõlma rikkeid, mis on põhjustatud:

3.1 Toote paigaldamisest või  ümberpaigutamisest ja muudest juhuslikest kahjustustest;
3.2 Toote hoolimatust või mittesihipärasest hoidmisest ja kasutamisest ning ülekoormamisest;
3.3 Toote paigaldus- ja kasutusjuhenditest ning ohutusnõuetest mittekinnipidamisest
(NB! Kõik Seadmed peavad olema maandatud). 

4. Garantii ei kehti:

4.1 Kui Toodet on remontinud selleks volitamata isik või hooldusfirma;
4.2 Disainkaminad OÜ sõltumatutel põhjustel (vandalismid, äike, vesi, tulekahju, pingemuutused vooluvõrgus,elektrostaatika, lühised, jms.);
4.3 Kui Tootes on kasutatud tootja poolt mitteaksepteeritud tooted (nt vale põlemis kütuse valik).

4.4 Kui Toote paigaldamisel on tekkinud kahjustused (nt kriimustused või vigastused)

4.5 Kui Toodet on kasutatud ebatavaliselt või kui neid on kasutatud muudel kasutustingimustel kui need, milleks need olid ette nähtud.

4.6 Hooletusest tingitud riknemise või õnnetuse korral, seadme hooldamata jätmisest ja hooldamata jätmisest või materjali muutmisest põhjustatud kahjustuste korral.

5. Garantii ei sisalda:

5.1 Seadme töötamise seisukohalt ebaoluliste vigade (kriimustused jms.) remonti ega normaalsest kulumisest tingitud osade vahetamist;
5.2 Seadme puhastamist, hooldamist, kasutamise õpetamist;

6. Meetmed rikke ilmnemisel

6.1 Rikke ilmnemisel garantiiajal peab Ostja viivitamatult teavitama rikkest Disainkaminad OÜ-d . Teatada tuleb, millise tootega on tegemist (toote mudel, seerianumber), rikke iseloom võimalikult täpselt ning olukord, mille puhul rike ilmnes.
6.2 Pärast garantiiaja möödumist ei saa viidata garantiiajal teatatud rikkele, kui seda pole kirjalikult fikseeritud.
6.3 Ebaselgetes olukordades peab klient alati seoses remonditöödega ennekõike nõu pidama Disainkaminad OÜ-ga garantii ulatuse, võimaliku remontimiskohustuse ja selle üle, kas Seadet saab remontida kasutuskohal või hooldustöökojas.